Plasarea unei comenzi reprezintă echivalentul unui contract de prestări servicii între cumpărătorul serviciului, persoană fizică sau personă juridică, numită mai departe beneficiar şi societatea comercială HOBSSMANN SRL (Spălătoria La1dromat Brașov) în calitate de prestator.
– Să furnizeze informaţii reale despre comandă, precum şi date de contact valide.
– Să fie prezent la adresă în intervalul orar specificat în cadrul comenzii.
– Să citească cu atenţie etichetele articolelor incluse în cadrul comenzii şi să respecte indicaţiile de pe acestea: temperatura de spălare, modalitatea de uscare, categorisirea etc.
– Să nu includă articole ce riscă să fie deteriorate sau nu pot fi uscate în uscător.
– Să verifice buzunarele articolelor şi să se asigure că acestea nu conţin obiecte străine (şerveţele, brichete, acte, monede etc.).
– Să vină în întâmpinarea prestatorului până la cel mai apropiat punct de acces auto, în cazul în care accesul autovehiculelor este interzis la adresa respectivă sau acesta se află în interiorul unei clădiri.
Prestatorul serviciului nu poate fi tras la răspundere pentru nici unul din următoarele cazuri:
- decolorarea articolelor;
- modificarea/deteriorarea articolelor datorită uscătorului;
- pierderea/deteriorarea accesoriilor din orice material: nasturi, catarame, fermoare, cheiţe ale fermoarelor, perniţelor de umeri, obiecte decorative aplicate sau cusute, etc.;
- pierderea obiectelor uitate în buzunarele articolelor predate la spălat (orice tip de obiect, acte, bani etc.) indiferent de valoarea acestora;
- la articolele cu căptușeli, întărituri, gulere, manşete, buzunare, etc. foarte tocite şi/sau foarte murdare ori cu pete dificile, vechi, foarte bine fixate/străpunse de material, există posibilitatea să nu fie curăţate în totalitate;
- scămoşarea în timpul procesului de curăţare a hainelor, care au ca sistem de prindere cu arici (velcro);
- neexecutarea prestaţiilor la termen, datorită unor cauze de factori externi cum ar fi lipsa energiei electrice, lipsa presiunii apei, etc.
Prestatorul îşi asumă răspunderea şi garantează pentru integritatea conţinutului fiecărei sacoşe de haine sub următoarele condiţii, respectate integral şi în această ordine:
1) beneficiarul întocmeşte o listă cuprinzând fiecare articol din fiecare sacoşă, menţionând cât mai multe detalii despre fiecare articol cu putinţă (culoare, mărime, marca, etc.) după caz.
2) la momentul preluării sacoşelor de către prestator, beneficiarul atrage atenţia cu privire la existenţa listei întocmite în prealabil şi inventariază de faţă cu reprezentantul prestatorului fiecare articol, confirmând astfel autenticitatea listei. La final, beneficiarul semnează lista.
3) în momentul predării hainelor de către prestator, beneficiarul inventariază încă o dată articolele conform listei întocmite şi semnate de acesta la momentul preluării rufelor, de faţă cu reprezentantul prestatorului.
După executarea ultimului pas, în situaţia în care conţinutul sacoşelor de rufe au respectat lista întocmită de beneficiar la pasul 1, se va considera faptul că prestatorul a garantat cu succes conţinutul fiecărei sacoşe. În continuare, acesta nu va mai avea obligaţii suplimentare.
În cazul în care aceste condiţii nu au fost respectate, au fost respectate parţial sau nu s-au respectat în ordinea de mai sus, prestatorul nu va fi responsabil în cazul unor reclamaţii ulterioare privind integritatea conţinutului fiecărei sacoşe de rufe.
Informaţii şi recomandări generale
Art.1 Conducerea La1dromat îşi rezervă dreptul de a modifica şi actualiza în orice moment conţinutul acestui website, fără o notificare prealabilă. Utilizatorii vor avea acces permanent la termenii și condiţiile de utilizare a serviciilor, pentru a le putea consulta în orice moment.
Art.2 Beneficiarul serviciului îşi asumă de fiecare dată programul de spălare selectat, cât şi categorisirea articolelor.
Art.3 La momentul ridicării comenzii de la adresa clientului, acesta va primi un exemplar din bonul de comandă, în care vor fi menţionate datele de contact. Plata serviciului se va realiza cu numerar şi va fi efectuată în momentul livrării.
Art.4 Comenziile preluate Sâmbătă, vor fi livrate Luni. Totodată, timpul de execuţie poate să difere în cazul sărbătorilor legale, acest aspect fiind transmis beneficiarului în momentul preluării comenzii.
Art.5 Atragem atenţia că articolele noi şi/sau de calitate inferioară au o dispoziţie puternică de a se decolora, culoarea riscând să păteze restul articolelor beneficiarului aflate la spălat.
Art.6 Prestatorul îşi rezervă dreptul de a refuza primirea articolelor ce prezintă păr de animale, grad de uzură avansat, emană mirosuri dezagreabile/au un aspect respingător ori prezintă factori de infecţie.
Art.7 Nu se recomandă includerea încălţămintei de nici un fel. Conform specificaţiilor producătorului, încălţămintea nu se spală la maşini automate de spălat şi nici nu se usucă cu ajutorul uscătoarelor.
Art.8 Orice modificare în programul de livrare către dvs. trebuie anunţată în timp util, pentru a se stabili o nouă dată sau loc de livrare.
Art.9 Restituirea articolelor curate se va face pe baza bonului de comandă eliberat de firmă. În cazul pierderii acestuia, returnarea se va face pe baza unui act care confirmă identitatea şi adresa clientului.
Art.10 Eventualele obiecţiuni trebuie făcute în momentul preluării articolelor de la prestator, reclamaţiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.
Art.11 Despăgubirea pentru articolele deteriorate din vina firmei, este de maxim 5 ori preţul de curăţare al articolului distrus.
Art.12 Semnarea bonului de comandă şi predarea hainelor către personalul La1dromat presupune că sunteţi de acord cu termenii şi condiţiile La1dromat Delivery, cu preţurile afişate şi cu regulamentele de funcţionare. În cazul refuzului semnăturii, societatea poate anula procesarea comenzii.
Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal, Spălătoria La1dromat Braşov are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi.